Staat uw vraag hier niet tussen? Stuur dan via het contact formulier uw vraag.

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor www.woedonline.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.
Mijn pet is vies geworden, wat nu?
De cap van de Woed petten zijn gemaakt van kurk. Als de cap vies is geworden kun je dit schoonmaken met een vochtige doek. Als de stof vies is geworden kun je dit ook met een vochtige doek schoonmaken of in het water dompelen. De cap kan tegen water, het kurk zet niet uit. De pet nooit in de wasmachine of droger doen.
Ik heb een product besteld, kan ik deze volgen?
Jazeker, Na betaling zal het product zorgvuldig worden ingepakt en verstuurd worden via DHL. Nadat DHL het pakketje heeft aangenomen zal naar uw e-mail adres een track and trace code worden verstuurd.
Mijn pet of zonnebril heeft kleurverschil of oneffenheden
Omdat het een natuur product is, kan het soms zijn dat er kleurverschillen zijn of oneffenheden op onze producten. Hier kunnen wij helaas niks aan doen want dit zit meestal in het hout of kurk.
 
Wat is de levertijd?
Wij proberen u binnen 2 a 3 werkdagen uw pakketje te leveren. Hou er rekening mee dat er wellicht met feestdagen een vertraging kan oplopen. 
Mijn horloge is te groot, kan ik deze inkorten?
Jazeker, u krijgt bij elk horloge een pinnetje om uw horloge zelf in te korten. Wilt u hulp bij het inkorten? Zie hier onze handleiding
Ik wil heel graag jullie producten in onze winkel/webshop, kan dat?
Dat kan zeker! Stuur ons een bericht via info@woedonline.nl met je info. Wij nemen dan zsm contact met je op en maken wij een afspraak zodat je de producten eerst kan zien en voelen.